de Basis

Stichting de Basis heeft 65 jaar ervaring met de ondersteuning van mensen die ingrijpende gebeurtenissen hebben meegemaakt.

Terug naar de Basis

De klanten zijn van oudsher oud-militairen en in toenemende mate mensen met risicoberoepen uit de sectoren ambulance, brandweer, openbaar vervoer en politie.

Vanaf de nieuwe naam, concept van
de huisstijl, basisbeelden en alle huisstijldragers zoals brochures, website, banieren, correspondentiepakket en animatie heeft hAAi het huisstijlproject begeleid en gerealiseerd.

De huisstijl is gebaseerd op reizen en (verdrongen) herinneringen.

In 2009 heeft de Basis besloten haar traditionele achtergrond van oorlog- en dienstslachtoffers en veteranen te verbreden naar meer geüniformeerde beroepen.

Op een dergelijk moment groeit een huisstijl mee met de organisatie. hAAi ontwikkelde speciaal voor deze specifieke groepen aansprekende collagebeelden.

De Basis is een onafhankelijke dienstverlener. Een stichting met een indrukwekkende historie, met een ideële doelstelling zonder winstoogmerk.

Trefwoorden

Zie ook

De beeldcommunicatie

 
 
 

Correspondentiepakket