6 July 2011

181.000 magazines

Afgelopen week lagen ze in de brievenbussen bij alle huishoudens in Rotterdam en omgeving: de Sint Franciscus Gasthuis magazines.

De zorg verandert, ziekenhuizen moeten zich duidelijker gaan profileren. Het Sint Franciscus Gasthuis kwam bij hAAi om dit communicatievraagstuk in goede banen te leiden. Want hoe bereiken zij nieuwe klanten? Ook gezonde klanten, die zeer waarschijnlijk geen interesse hebben in een ziekenhuis, zolang  gezondheid hen geen parten speelt.

Preventie in combinatie met goede voorlichting. De gedrevenheid en liefde voor de zorg zichtbaar maken. Alles gestuurd door de hoge mate van kwaliteit vormen de basis van een fonkelnieuw blad, dat verspreid werd onder alle inwoners van Rotterdam. Een oplage van 181.000, dat

Een zomerse blikvanger op de cover, menselijke, positieve fotografie en duidelijke taal: hAAi heeft de bladformule van begin tot eind neergezet met aandacht voor het grote geheel tot aan alle punten en komma's.

Meer weten? Neem dan contact op met Ron Meijer of Marlyn van Erp